fbp

Do brezplačne dostave vam manjka še 39,98 €.

Zaključi z nakupom
Borilne veščine s Chorchypom - 10. del

Borilne veščine s Chorchypom - 10. del

Osebni trener in trener borilnih Denis Porčič - Chorchyp vas je do zdaj naučil že kar nekaj borilnih udarcev. Vsi, ki bi se mu radi pridružili na treningih, lahko to storite v Kranjski Gori, na Bledu in v Ljubljani. Ker pa se bliža poletje in s tem več gole kože, bomo tokrat delali vaje za noge in trebušne mišice. Vendar ne bomo izvajali le počepa, temveč bomo z borilnimi udarci dvignili pulz.

Piše: Nina Valant, Denis Porčić, foto: Saša Ristič

Kategorija: NASVETI ZA TRENING

Objavljeno:

Za ogrevanje lahko 10 minut tečemo in se rahlo raztezamo ali pa naredimo 10-minutno rahlo izvedbo kombinacij borilnih udarcev, ki smo se jih naučili do zdaj.

1. vaja
Iz osnovnega borilnega položaja se spustimo na tla v položaj kot pri vojaškem poskoku, ko pa se dvignemo, ne skočimo v zrak, ampak iz počepa izvedemo direktni udarec z nogo naprej (maegeri). Ko končamo z desno nogo, to vse naredimo še z levo in ponovimo z vsako nogo 10-krat.

2. vaja
Iz osnovnega borilnega položaja se uležemo na hrbet in naredimo zapiranje knjige. Ko končamo, eksplozivno vstanemo in v rahlem počepu izvedemo desni in levi direkt. To ponovimo od 10-20-krat, odvisno od fizične pripravljenosti posameznika.

Na treningu lahko delamo vsako vajo posebej in po končani izvedbi naredimo od 3 do 5 serij vsake vaje. Lahko pa najprej naredimo prvo vajo, nato takoj drugo in po minutnem premoru, naredimo še 3 do 5 serij obeh vaj skupaj.

Denis je pred kratkim začel snemati svoje oddaje Chorchypova štala. Tudi tam se lahko učite borilnih veščin, in sicer z znanimi Slovenci, ki jih gosti v oddajah.


NAJNOVEJŠI ČLANKI