fbp

Do brezplačne dostave vam manjka še 39,98 €.

Zaključi z nakupom
Borilne veščine s Chorchypom

Borilne veščine s Chorchypom

S Chorchypom smo se do zdaj naučili že kar nekaj borilnih udarcev, tokrat pa vam bo predstavil stabilizacijsko vajo za celo telo in vajo za celotne trebušne mišice. Ti dve vaji lahko vključite v treninge, ki smo jih spoznali v preteklih številkah Lady.

Piše: Nina Valant, Denis Porčić, foto: Saša Ristič

Kategorija: NASVETI ZA TRENING

Objavljeno:

Vaji lahko naredite kot zadnji del treninga, lahko pa jih izvajate tudi med samim treningom oziroma med serijami treningov, ki smo se jih naučili do zdaj.

1. vaja: Stabilizacija

Spustimo se na tla, tako da se samo s prsti na nogah, s komolci in podplahtmi dotikamo tal, zgornji del telesa, rame, roke, trebuh, zadnjica in noge so čvrsto napete in vodoravno s tlemi. Dihamo normalno in telo držimo nad tlemi. Nato pokrčimo desno nogo in levo roko, tako da se s komolcem dotaknemo kolena in iz tega položaja iztegnemo nogo in roko ter ju zadržimo za 5 sekund. Ko končamo, se vrnemo v začetni položaj. Nato pokrčimo še levo nogo in desno roko ter ravno iztegnjeni zadržimo za 5 sekund in se vrnemo v osnovni položaj. To ponovimo 10-krat (5-krat z vsako nogo in roko).

2. vaja: Trebušne

Trebušne vaje vsi poznamo, vendar jih bomo tokrat izvajali z udarci (direkti) vstran. Podplate čvrsto pritrdimo na tla, noge so pokrčene, zgornji del trupa pa spustimo na tla. Iz tega položaja najprej dvignemo trup in udarimo z desno roko v levo stran, se spustimo nazaj v osnovni položaj in se dvignemo tako da z levo roko udarimo v desno stran ter se spustimo nazaj. To vajo ponovimo vsaj 20-krat.

Po minutni pavzi, obe vaji ponovite še 3 do 5-krat, odvisno od fizične pripravljenosti posameznika. Vaje lahko izvajate kot dodatek k treningu ali samostojno, odvisno, kako intenziven trening želite narediti.
Denis je pred kratkim začel snemati svoje oddaje Chorchypova štala. Tudi tam se lahko učite borilnih veščin, in sicer z znanimi Slovenci, ki jih gosti v oddajah, ogledate pa si jih lahko na proteini.si.

1368790083.jpg


NAJNOVEJŠI ČLANKI