fbp

Do brezplačne dostave vam manjka še 39,98 €.

Zaključi z nakupom
Enostavno in okusno: Čokoladni chia puding

Enostavno in okusno: Čokoladni chia puding

Kadar so prisotna chia semena, potem gre zagotovo za zdrav obrok, saj so bogat vir beljakovin, omega 3 maščobnih kislin, vlaknin, antioksidantov in mineralov. Namočena urejajo prebavo, hidrirajo telo, spodbujajo regeneracijo mišic po športni aktivnosti in dajejo telesu dolgotrajen občutek sitosti. Ko jih pomešamo s tekočino, nase vežejo vodo in tvorijo želatinasto snov, največkrat imenovano kar chia gel. In prav to želatinasto snov lahko s pridom uporabimo pri pripravi zelo zdravih in okusnih pudingov.

Piše: Tina Kamenšak

Kategorija: ZDRAVI RECEPTI

Objavljeno:

Sestavine:

- 2 skodelici kokosovega mleka 
- 4 žlice chia semen
- 1 merica (50 g) sirotkinih beljakovin v prahu  – okus čokolada (Battery Whey Protein)
- kokosov čips
- 1 banana

1.jpeg

Priprava:

V skledo vlijemo kokosovo mleko. Dodamo merico čokoladnih proteinov in chia semena ter vse sestavine dobro premešamo. Skledo vsaj za 1 uro postavimo v hladilnik, da chia semena želirajo in nastane gost puding. Pomembno je, da se nam ne naredijo grudice in, da dobimo gladko zmes. Res je, da bo puding boljši, če ga boste v hladilniku pustili čez noč, a kdo bi pri tako okusni in zdravi sladici čakal tako dolgo. :)

Skledo vzamemo iz hladilnika in puding naložimo v lepe steklene kozarčke ali skodelice ter okrasimo z banano in kokosovimi lističi.

Dodatni nasveti:

Namesto kokosovega mleka lahko uporabimo navadno ali pa kakšno drugo rastlinsko mleko oziroma napitek.

V pripravljen puding lahko pred serviranjem vmešamo pretlačeno banano ali pa poljuben sadni pire (malina, mango, jagoda).

Če želimo, da bo puding bolj gost, chia semena predhodno zmeljemo.

Dober tek!
 


NAJNOVEJŠI ČLANKI