fbp

Do brezplačne dostave vam manjka še 39,98 €.

Zaključi z nakupom
Kakšen pomen ima vadba pri hujšanju

Kakšen pomen ima vadba pri hujšanju

Vadbi se pogosto pripisuje preveliko vlogo pri odpravi maščobe, kot jo ta dejansko ima. Če bi med seboj primerjali prehrano in vadbo, je prva bistveno pomembnejša pri izgubi kilogramov.

Piše: Denis Muić - LCHF od A do Ž

Kategorija: POUČNI KOTIČEK

Objavljeno:

Pravzaprav za izgubo kilogramov vadbe sploh ne potrebujemo. Z drugimi besedami - z ustreznim načinom prehranjevanja boste kljub izostanku vadbe postopoma odpravili vso odvečno telesno maščobo. Brez spremembe načina prehranjevanja pa se lahko potite cele dneve in želene teže nikakor ne boste mogli doseči.

1.jpg

Ne me razumet narobe, dodatna telesna aktivnost lahko vsekakor pripomore k izgubi kilogramov, jo pospeši in je celo priporočljiva v kombinaciji s pravilno prehrano. Pomembna je tako iz zdravstvenega, kot tudi iz estetskega vidika. Zmanjšuje možnost nastanka srčno žilnih bolezni, krepi mišice, sklepe, kosti in se zelo dobro zoperstavlja vsakodnevnemu stresu.
 
Omeniti je potrebno tudi, da se po izgubi kilogramov (še posebej pri večji količini) velikokrat pojavi 
t.i. odvečna koža, mišice pa postanejo ohlapne. In ravno v izogib oziroma zmanjšanju tega pojava, je pri hujšanju potrebno vključiti telesno aktivnost. Poleg tega pa je čvrsto in lepo oblikovano (atletsko) telo veliko bolj privlačno od ravnega in sploščenega, ki ima širino ramen enako širini bokov.
2.jpg


3.jpg

Seveda sledi vprašanje, kakšna vadba je priporočljiva. Moj prvi odgovor je kakršnakoli vadba. Vsaka telesna aktivnost je boljša od telesne neaktivnosti. V prvi vrsti izberite šport ali aktivnost, v kateri uživate. Spremenite jo lahko v druženje z bližnjimi in korist bo tako dvojna.
Če do sedaj niste vadili, bo trikrat tedensko po 30 minut dovolj. Postopoma lahko povečujete intenzivnost vadbe, trajanje in njeno frekvenco.
Če se boste vadbe lotili bolj resno, je najboljša kombinacija vadbe za krepitev (uteži in trenažerji) in aerobne vadbe (hitra hoja, tek, kolo, steper). Lahko ju izvajate ločeno po dnevih ali na isti dan v zaporedju najprej vadba za krepitev, po njej pa aerobna aktivnost. Če boste izvajali samo aerobno aktivnost, je ta najučinkovitejša zjutraj, na tešče.

Untitled-2.jpg
In še enkrat, sprememba prehrane je za hujšanje najpomembnejša. Obvezno pa ji dodajte vadbo, učinkovito prehransko dopolnilo in uspeh ne more izostati.


NAJNOVEJŠI ČLANKI