fbp

Do brezplačne dostave vam manjka še 39,98 €.

Zaključi z nakupom
Zakaj ne napredujete?

Zakaj ne napredujete?

Trenirate kot zver, vsak dan ste v telovadnici, kupili ste že vse mogoče dodatke, kateri se reklamirajo pa še vedno ne vidite napredka? Ste obupani, jezni, krivite genetiko? Tukaj je nekaj razlogav, zakaj ne napredujete.

Piše: Daniela GymFreak

Kategorija: POUČNI KOTIČEK

Objavljeno:

  • NISTE ISKRENI SAMI DO SEBE. To se mi zdi najpogostejši razlog, zaradi katerega ne pride do napredka. Ko vam nekdo reče: “Ampak saj nič ne jem, redim se pa še vedno.” Vam je to realno? Nikakor ne. Jaz v zimskem času pridobim 5kg, ker rada jem in tudi veliko pojem. Najprej morate biti predvsem psihično močni, da ste lahko potem tudi fizično močni. Ko boste iskreni sami do sebe, boste lahko iskreni do svojega trenerja in šele takrat pride do napredka. Vsi smo nagnjeni k temu, da bi naprimer pred spanjem pojedli čokolado, vendar moramo biti odločni in prav takrat potegniti črto in reči “zdaj je pa dovolj”.

 

  • NISTE POSTAVILI JASNIH CILJEV. Če odidete na trening in trenirate brez kakršnihkoli planov, vizij in ciljev, nikakor ne boste prišli do napredka. Seveda se boste kljub temu počutili bolje in izgubili kakšen kilogram, vendar se bo dejanski napredek zgodil samo, če si boste postavili jasne cilje, se na njih osredotočili in priredili treninge, prehrano in dodatke. Prav tako morate razlikovati kratkoročne in dolgoročne cilje (več o tem drugič).
 
  • NE ZAPISUJETE SI NAPREDKA. Najlažja pomoč pri vašem treningu je zapisovanje napredka. Odvisno od vašega željenega cilja, si zapisujte mere, kilograme, težo uteži, ki jo dvigujete, dolžino in čas pretečene poti,… To bo vaša najboljša spodbuda, saj boste le na ta način ugotovili, kako napredujete oziroma, kaj gre narobe.
 
  • VAŠI TRENINGI SO MONOTONI, VEDNO ISTI. Trenirate isto mesece in mesece v svoji coni udobja, vendar se ne zavedate, da so potrebne spremembe, da bo viden napredek. Mišice je treba šokirati! Spremenite težo uteži, spremenite vajo, število ponovitev, naredite super serije ali drop serije, skratka naredite spremembo. Vedno istega treninga se bo telo navadilo, vi pa naveličali, tako da bo sprememba dobra motivacija za naprej. 
 
  • NEZADOSTEN POČITEK IN SPANEC. Vsi vemo, da mišice rastejo med počitkom, ne med vadbo. Telo in mišice potrebujejo počitek in dovolj spanca, da se lahko regenerirajo in rastejo. Za mene je včasih počitek lahkotni tek, trening fleksibilnosti, savna ali masaža, vendar je prav tako nepogrešljiv dan počitka in spanja. Nikoli ne pretiravajte, ker boste povzročili samo poškodbe in slabo voljo.
 
  • IZGOVORI. Mene ne zanimajo izgovori drugih, zato že v samem začetku prekinem stike z ljudmi, ki začnejo s pritoževanjem. Vse je stvar prioritete. Jaz treniram 4x tedensko, vsakodnevno, 2x dnevno,… prilagodim se svojim poslom, kateri so sezonski. Zgodi se mi tudi, da sem dva tedna brez treninga, a zame je to psihični odmor, zato vedno najdem čas, da lahko odtreniram. Nimate denarja? Nihče ne plačuje za tek po gozdu, vzpenjaje v hrib, treniranje doma ali v fitnes parku, kajne? Ste nesrečni in lačni brez oglikovih hidratov? Vsi so, prebolite.
 
  • PREMALO TRENINGA. Pretiravanje nikakor ni dobro, prav tako, kot tudi premalo treninga ne bo naredilo nobenih sprememb. Če želite napredek morate trenirati vsaj 4x na teden.
 
  • NEZNANJE. Znanje in izkušnje so ključnega pomena, če želite napredovati. Kajti potrebujete načrt in program, ki ustreza vašim ciljem in potrebam, ker žal ne obstaja “one-size-fits-all”. Svetovanje in delo s kvalificiranimi in izobraženimi ljudmi vam lahko zelo pomaga.
 
  • HRANITE SVOJA ČUSTVA, NE TELESA. Hrano je treba doživeti, kot gorivo za vaše telo. Hrana mora biti v funkciji zdravja, napredka, energije. Dokler boste pa hranili svoja čustva, ne boste nikoli izgledali, tako kot želite.
 
  • NISTE VZTRAJNI. Zdravo ste jedli in trenirali en mesec, vendar se nič ni spremenilo. Koliko let ste nabirali svoje kilograme? Koliko let ste zanemarjali vaše telo? Spremembe se ne zgodijo čez noč. Bodite vztrajni, saj je prav vztrajnost ključ do uspeha.
 
  • NISTE REALNI. Cilj mora biti realen, merljiv in časovno določen. Vedno je priložnost, da dosežete dober napredek, vendar morate biti realni. Najboljše da povprašate svojega zelo poštenega prijatelja za iskreno mnenje. 
 
Pozdrav od Daniele.
Sledite mi lahko na Instagramu: Daniela.gymfreak

NAJNOVEJŠI ČLANKI