fbp

Do brezplačne dostave vam manjka še 19,98 €.

Zaključi z nakupom
So proteini tudi za hujšanje?

So proteini tudi za hujšanje?

Tudi če tvoj cilj niso ogromni bicepsi, široka ramena in velik hrbet, je dobro da ješ več beljakovin, kot jih ješ sedaj!

Piše: Kristjan Špan

Kategorija: POUČNI KOTIČEK

Objavljeno:

Ravno v tem kontekstu igrajo beljakovine pomembno vlogo, saj so drugi najpomembnejši faktor za dosego uspešnih rezultatov (takoj za kalorijami). Kadar želimo izgubiti nekaj kilogramov, moram začeti jesti manj, kot jemo trenutno. (GROZA!)

Ko se pogovarjamo o hujšanju je pomembno, da v procesu izgubimo maksimalno količino maščobe in malo ali nič mišične mase.

Poleg telesne aktivnosti imajo beljakovine ključno vlogo ohranjanja mišične mase. Za boljše rezultate lahko vključimo tekom aktivnosti tudi 10g EAA (esencialnih aminokislin).bKo nam uspe izgubiti prvih nekaj kilogramov se velikokrat začnejo pojavljati težave z nenadzorovano lakoto. Beljakovine sodelujejo tudi pri kontroli našega apetita.

Kaj lahko naredimo s temi informacijami?

V vsak naš obrok vstavimo vir beljakovin, če pa ga že imamo, povečajmo njegov vnos:

  • 1 jajca --> 3 jajca
  • 100g jogurta --> 200g grškega jogurta
  • poli salama --> piščančja prsa v ovitku
  • konzerva tune v olivnem olju --> 2 konzervi tune v lastnem soku
  • testenine v smetanovi omaki --> testenine s piščančjim mesom in paradižnikovo omako

Dnevni cilj vnosa beljakovin je cca. 2g/kg telesne teže. 80 kg oseba naj bi zaužila ~160g beljakovin dnevno. Dnevno količino beljakovin razdelimo (enakomerno) med obroke v dnevu.

Ko se odločiš za izgubo nekaj kilogramov, ne pozabi na zadosten vnos beljakovin, saj ti bodo pomagale do veliko boljših rezultatov! 

Beljakovine lahko zaužiješ tudi v obliki beljakovinskih napitkov. Proteini.si 100% naravne sirotkine beljakovine ne vsebujejo umetnih arom, barvil in ojačevalcev okusa.

IMG 5175



NAJNOVEJŠI ČLANKI