Ponudnik izdelkov oziroma storitev je:
Naziv: PROTEINI.SI, trgovina, storitve in proizvodnja d.o.o.
Naslov: Ulica heroja Verdnika 22
Pošta in kraj: 4270 Jesenice, Slovenija
Davčna številka: SI 44085206, podjetje je davčni zavezanec
Matična številka: 2024691000
Kontaktni elektronski naslov: info@proteini.si
Kontaktna telefonska številka: +386 40 248 248
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: Podjetje je vpisano v Sodni register RS dne 18.11.2004.
Ponudnik naročnike posebej opozarja na sledečo vsebino:
Vse informacije na spletni strani proteini.si so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete in zdravstveno obravnavo lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako niso nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v tej spletni trgovini niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za kakršnokoli obliko zdravljenja ali preprečevanja bolezni. Tekstovni opisi in slikovna gradiva posameznega izdelka so informativne narave in nekatere niso potrjene s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V primeru, da jemljete kakršnakoli zdravila in/ali prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le-teh s športno prehrano in dodatki posvetujte s svojim zdravnikom.
Pogoji poslovanja so namenjeni naročnikom ob sklepanju pogodb na daljavo preko elektronske pošte ponudnika oziroma preko spletnega mesta oziroma spletnih mest ponudnika: proteini.si/sl/
Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja. Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/01 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 57/00 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 61/06 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2, Ur. list št. 130/22 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 21/95 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1, Ur. list št. 130/22 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.
1. Ponudnik spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in ponudbi izdelkov oziroma storitev.
2. Ponudnik ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Ponudnik spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča naročnike o njihovih pravicah.
4. Ponudnik spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov je urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so naročniki z njimi vnaprej seznanjeni.
Uporaba tega spletnega mesta primeroma zajema:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani,
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,
3. naročanje izdelkov ali storitev na spletni strani,
4. registracijo,
5. uporabo spletne aplikacije,
6. možnosti komentiranja,
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.
Naročniki morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode. Zlasti je prepovedano:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
6.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
7. uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer),
8. uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
9. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.
Ponudnik odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Ponudnik se kot dober gospodar trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin. Ponudnik se v nobenem primeru ne odvezuje odgovornosti za škodo v primerih, ko zakonodaja določa njegovo nezmožnost izključitve odgovornosti, neodvisno od tega, ali mora škodo dokazovati naročnik ali mora ponudnik dokazovati, da škoda ni nastala zaradi ravnanj ponudnika.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi jo utrpel naročnik, razen če naročnik dokaže nasprotno, v naslednjih primerih:
1. če naročnik, navkljub jasnim navodilom, nepravilno uporablja spletno mesto,
2. če naročnik ne upošteva ponudnikovih pogojev poslovanja,
3. neznatnih slovničnih napak v besedilih,
4. če spletno mesto ne deluje 24ur na dan vseh 7 dni na teden v celoti (100%),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb, ki so zgolj informativne narave, razen če ni drugače navedeno (npr. preusmeritev na plačila s kreditnimi karticami, Pay Palom in drugimi primerljivi metodami.)
1. Naročnik je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja.
2. Naročnik je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali ponudniku namerno ali iz malomarnosti.
3. Naročnik lahko obvesti ponudnika o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja ponudnik zaradi zunanjih vzrokov ne zazna.
4. Naročnik je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor so vsebine primerne le za polnoletne osebe, na kar je opozorjen takoj ob dostopu do spletnega mesta.
5. V primeru ponudbe izdelkov ali storitev, za naročilo katerih mora biti naročnik polnoleten, je na to posebej opozorjen pred naročilom in naročila ne sme opraviti, v kolikor ne izpolnjuje pogoja polnoletnosti.
1. Naročnik je dolžan ob in po registraciji posredovati točne in resnične podatke. Prepovedana je kakršnakoli zloraba tujih osebnih podatkov.
2. Naročnik je dolžan prejeto uporabniško ime in geslo skrbno hraniti in ga ne posredovati tretjim osebam.
3. Naročnik je seznanjen, da lahko ponudnik v primeru uporabe neresničnih podatkov ali zlorabe tujih osebnih podatkov, sproži ustrezne pravne postopke zoper njega.
4. Naročniki se lahko registrirajo, če so na dan registracije stari vsaj 15 let.
1. Prepovedano je žaliti druge sogovornike, naročnike oziroma ponudnika na spletni strani.
2. Prepovedan je sovražni govor in vsakršna oblika diskriminacije drugih in širše javnosti ter ponudnika.
3. Prepovedano je pripenjati vsebine (slike, video posnetki, drugo), ki bi lahko žalili druge sogovornike, naročnike oziroma ponudnika, predstavljali sovražni govor, spodbujali h kakršnikoli diskriminaciji, spodbujali k jemanju nedovoljenih substanc, igram na srečo oziroma kršijo pravice intelektualne lastnine tretjih ali kako drugače posegajo v pravice tretjih.
4. Prepovedano je objavljanje pornografskih vsebin, napeljevanje h kaznivim dejanjem, prekrškom in drugim oblikam nasilnega in neprimernega vedenja.
5. Moderator komentarjev si pridržuje pravico brez predhodnega obvestila začasno ali trajno onemogočiti naročniku dostop do komentarjev, če le-ta krši ta pravila.
Vsebine in besedila na spletni strani ponudnika je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven dovoljene uporabe in pravnega sodelovanja med ponudnikom in naročnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v ponudnikove avtorske pravice glede objavljenih vsebin in besedil se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo ponudnika in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven dovoljene uporabe in pravnega sodelovanja med ponudnikom in naročnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v ponudnikove avtorske pravice glede objavljenih fotografij in avdiovizualnih del se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Besedilo teh pogojev poslovanja je v posesti ponudnika in ga je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom v tržne ali druge namene brez pisnega soglasja lastnika informacijskega sistema, ki za ponudnika vzdržuje pogoje poslovanja, razen izjem, ki jih dopušča zakon. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov s strani lastnika informacijskega sistema, to je podjetje POGOJI.SI, pravne rešitve, Tjaša Vidic s.p. Za dodatne informacije v zvezi s tem vprašanjem pišite na: podpora(at)pogoji.si.
Določba ne posega v pravice naročnikov, ki določila teh pogojev lahko shranijo ali reproducirajo za osebne namene znotraj pravnega sodelovanja s ponudnikom.
Glavne značilnosti izdelkov ponudnika so podrobno predstavljene na spletni strani. Opredeljene so lastnosti ter cene izdelkov, stroški in roki dostave, možni načini plačila, morebitni popusti ali akcije, načini koriščenja kuponov, če jih ponudnik omogoča, in druge informacije, ki so potrebne za informirane odločitve naročnika.
Postopek na spletni strani znotraj spletne košarice za naročilo izdelkov je: Podroben postopek nakupa je na voljo tukaj: Postopek nakupa. Podroben opis koriščenja točk zvestobe je dostopen tukaj: Točke zvestobe.
1. Vse cene so izražene v € (evrih). Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV ter odstotek ali ne vsebujejo DDV. Naročnik je s skupnim stroškom naročenih izdelkov seznanjen v nakupni košarici, kjer je ločeno določen tudi skupni znesek DDV.
2. Naročnik je poleg cene seznanjen tudi s stroškom dostave (ali je vključen v ceno ali je dodatno obračunan in vrednost stroška).
3. Ponudnik lahko spreminja cene in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila.
4. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.
Ponudnik zagotavlja možnost plačila izdelkov z naštetimi načini plačila:
Ponudnik omogoča nakup darilnih bonov in plačilo z darilnimi boni. Način nakupa in plačila z darilnimi boni je: Darilni bon je možno kupiti v spletni trgovini www.proteini.si in ga koristiti samo v spletni trgovini www.proteini.si. Darilni bon je izkazni papir, ki ga ponudnik proti plačilu izda v elektronski obliki (naročnik prejme e-mail v katerem je dokument z darilnim bonom v pdf obliki). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko). Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila teh pogojev poslovanja kot za nakup drugih izdelkov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati samo s plačilno / kreditno kartico in paypal-om. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Skupna vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona. Za uporabo darilnega bona naročnik izbere želene izdelke in jih doda v košarico. V nadaljevanju izpolni svoje podatke oz. se prijavi v spletni račun, izbere način dostave in način plačila. V polje Darilni bon vpiše kodo darilnega bona in potrdi tako, da klikne na gumb Shrani. Naročnik ima možnost z enim naročilom unovčiti več darilnih bonov tako, da ponovi postopek za vsako številko darilnega bona posebej. Z vpisom kode se vrednost darilnih bonov samodejno odšteje od celotne vrednosti naročila in se izpiše preostanek plačila. V primeru, da naročnik naročilo ali del naročila prekliče ter s tem ne unovči bonov, ponudnik enako vrednost nekoriščenih bonov nadomesti z novimi boni v enaki vrednosti. Ponudnik vplačani denar vrne na paypal ali kreditno kartico naročnika. Naročnik mora le sporočiti na elektronski naslov ponudnika (info@proteini.si) kode nekoriščenih darilnih bonov in številko naročila.
Rok dostave izdelkov je do največ 3 delovnih dni po prejemu plačila (oziroma naročila v primeru izbire načina plačila plačila po povzetju), vendar ne dlje kot 30 dni. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave preko 30 dni, ponudnik naročnika o tem ustrezno obvesti pred potekom roka, da mu naročnik (obvezno) določi dodaten rok za dostavo. V kolikor ponudnik niti v dodatnem roku ne dostavi izdelka, lahko naročnik odstopi od pogodbe. V kolikor je za naročnika rok dostave bistvena sestavina pogodbe oz. naročila in je ponudnika o tem obvestil ob naročilu oziroma to jasno izhaja iz okoliščin, lahko odstopi od pogodbe brez obveznosti dodatnega roka za izpolnitev dostave. V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik naročniku vrne vsa opravljena plačila.
Izdelke ponudnik dostavlja preko službe za paketne dostave, ki izvaja dostavo na domu. Naročnik je seznanjen, da je strošek dostave lahko odvisen od velikosti naročenega izdelka, količine naročenih izdelkov, izbranega načina plačila ter izbranega načina dostave in se določa po veljavnem ceniku dostavne službe. Ponudnik naročnika seznani s stroškom dostave v pregledu naročila, preden naročnik potrdi naročilo.
Naročnik je seznanjen in se strinja, da dostavna služba praviloma dostavi naročene izdelke v dopoldanskem času od ponedeljka do petka in na naslov, ki ga je naročnik posredoval ob naročilu. Naročnik je seznanjen in se strinja, da v primeru nezmožnosti prevzema izdelkov na domu, izdelke lahko prevzame na naslovu, ki je naveden na obvestilu o prispeli pošiljki oziroma skladno z dogovorom z dostavljavcem.
V primeru neutemeljenega neprevzema pošiljke, da se le-ta vrne k ponudniku, si ponudnik pridržuje pravico, da takemu naročniku pri nadaljnjih nakupih onemogoči možnost izbire načina plačila po povzetju, da se izogne dodatnim stroškom, ki mu povzročajo poslovno škodo.
Podroben opis stroškov dostave, ki so odvisni od izbranega načina dostave, je dostopen tukaj: Vrste in stroški dostave.
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje naročenih izdelkov preide s ponudnika na naročnika, ko le-ta izdelke fizično prejme ali ko izdelke prejme tretja oseba, ki ni dostavna služba (prevoznik) in jo je v namen prevzema dostavljenih izdelkov imenoval naročnik. V primeru, da je vidno poškodovanje embalaže, lahko naročnik zavrne prevzem dostavljenih izdelkov. Naročnik lahko poškodovano embalažo tudi fotografira in s tem seznani ponudnika, nima pa obveze, da to stori. Za dostavo izdelkov v brezhibnem stanju, v dogovorjeni količini in v dogovorjenem času ter izročitev vse potrebne pripadajoče dokumentacije, je odgovoren ponudnik dokler naročnik izdelkov ne prevzame.
V primeru neskladnosti izdelkov, ima naročnik dva meseca časa, od trenutka, ko je neskladnost opazil, da o tem obvesti ponudnika. V primeru, da naročnik ne obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od trenutka, ko je opazil neskladnost, jamčevalnih zahtevkov ne more uveljavljati. Prav tako naročnik ne more uveljavljati jamčevalnih zahtevkov po poteku dveh let od nakupa.
Naročnik lahko najprej od ponudnika zahteva, da izdelek popravi ali zamenja z novim brezhibnim izdelkom. V tem primeru mora naročnik dati izdelek na razpolago ponudniku. Uveljavljanje zahtevkov za skladnost izdelkov je za naročnika brezplačno, ponudnik nosi vse potrebne stroške (stroške pošiljanja, prevoza, dela in materiala).Ponudnik mora zahtevku ugoditi v razumnem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni. Ponudnik lahko ta rok podaljša še za največ 15 dni, ob izpolnjevanju zakonskih pogojev, pri čemer mora naročnika o podaljšanju obvestiti preden poteče tridesetdnevni rok.
Ponudnik si pridržuje pravico, da zahtevek naročnika po popravilu ali zamenjavi izdelka zavrne v primeru, če popravilo ali zamenjava nista mogoča oziroma če bi popravilo ali zamenjava za ponudnika predstavljalo nesorazmerno visok strošek glede na okoliščine konkretnega primera nebrezhibnosti kupljenega izdelka. V tem primeru lahko naročnik zahteva znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe.
V primeru, da popravilo ali zamenjava nista mogoča oziroma nista uspešna in je od nakupa poteklo več kot 30 dni, lahko naročnik zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo izdelka (zmanjšana vrednost izdelka v primerjavi z vrednostjo, če bi izdelek bil brezhiben), ali odstopi od pogodbe. V primeru zahtevka za znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka. V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik vrne vplačani znesek najkasneje v roku osmih dni od prejema izdelka oziroma prejema dokazila, da je naročnik izdelek poslal ponudniku. V primeru, da ponudnik dokaže, da je neskladnost izdelka le neznatna, naročnik ne more odstopiti od pogodbe.
V primeru, da je od nakupa poteklo manj kot 30 dni, naročniku ni potrebno najprej uveljavljati zamenjave ali novega brezhibnega izdelka, ampak ima pravico, da od pogodbe odstopi. O tem z izjavo obvesti ponudnika.
Obvestilo oziroma izjavo o uveljavljanju zahtevkov za zagotavljanje brezhibnosti izdelkov lahko naročnik poda ustno na sedežu ponudnika ali pisno na elektronski naslov ali naslov ponudnika, s pripisom Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov:
Elektronski naslov: info@proteini.si
Naslov: PROTEINI.SI, Ulica heroja Verdnika 22, 4270 Jesenice, Slovenija
Obvestilo oziroma izjava o uveljavljanju zahtevkov za zagotavljanje brezhibnosti izdelkov mora zajemati:
1. kontaktne podatke naročnika,
2. točno navedbo izdelka ali izdelkov, za katere naročnik uveljavlja jamčevalne zahtevke,
3. naročnik mora natančno opisati neskladnost, ki jo uveljavlja z zahtevkom,
4. naročnik mora priložiti račun ali drugi dokaz, s katerim dokaže, da je izdelek kupil pri ponudniku,
5. ponudnik lahko od naročnika zahteva še dodatna pojasnila ali dokazila, da lahko ustrezno preveri zatrjevanje navedb naročnika o neskladnosti blaga, primeroma: način uporabe izdelka, ustreznost upoštevanja priloženih navodil ponudnika za uporabo ali druga relevantna dejstva.
Pri prodaji izdelkov, kjer je garancija obvezna, ponudnik najkasneje ob dostavi izdelkov naročniku izroči tudi garancijski list, s katerim jamči, da bo izdelek deloval brezhibno najmanj v roku enega leta od nakupa (obvezna garancija) ali dlje, v kolikor je garancija dana za daljše obdobje (prostovoljna garancija).
Naročnik lahko garancijo uveljavlja zoper garanta, to je ponudnik (prodajalec izdelka) ali proizvajalec izdelka oziroma pooblaščeni servis.
Če izdelek ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, ki so navedene v garancijskem listu, lahko naročnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v roku 30 dni od dneva, ko je garant prejel naročnikovo zahtevo za odpravo napak, mora garant naročniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Garant lahko ta rok podaljša še za največ 15 dni, ob izpolnjevanju zakonskih pogojev, pri čemer mora naročnika o podaljšanju obvestiti preden poteče tridesetdnevni rok.
V primeru, da garant v teh rokih ne popravi ali zamenja izdelka, lahko naročnik zahteva vračilo celotne kupnine ali pa zahteva sorazmerno znižanje kupnine, pri katerem se upošteva sorazmernost zmanjšanja vrednosti izdelka v primerjavi z vrednostjo, če izdelek napake ne bi imel.
V primeru, da je od nakupa poteklo manj kot 30 dni, naročniku pri uveljavljanju garancije ni potrebno najprej uveljavljati zamenjave ali novega brezhibnega izdelka, ampak ima pravico, da od pogodbe odstopi.
V primeru, da garant naročniku ne zagotovi nadomestnega izdelka v začasno uporabo v času popravila ali menjave izdelka, ima naročnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do trenutka, ko je garant svojo obveznost izpolnil.
Vse stroške, povezane z uveljavljanjem garancije, plača garant.
Navodila za uveljavljanje garancij so navedena na garancijskem listu. Za dodatne informacije ali pojasnila oziroma za uveljavljanje garancije pri ponudniku, lahko naročnik piše na elektronski naslov ali naslov ponudnika, s pripisom Uveljavljanje garancije:
Elektronski naslov: info@proteini.si
Naslov: PROTEINI.SI, Ulica heroja Verdnika 22, 4270 Jesenice, Slovenija
1. Naročnik lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.
2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko naročnik pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto naročnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi naročnik. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Pri pogodbah v zvezi z dostavo izdelkov, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko naročnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto naročnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi naročnik.
3. Če naročnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroškom dostave. Povračilo ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se z naročnikom izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
4. Ponudnik lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega izdelka ali dokler naročnik ne pošlje dokaza, da je izdelek poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Naročnik izdelek vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je naročnik obvestil ponudnika o odstopu od pogodbe. Odstop se upošteva, če naročnik izdelek pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila izdelka nosi naročnik.
5. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšana njegova vrednost, naročnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.
Naročnik je seznanjen in se strinja, da ob nakupu spodaj naštetih izdelkov ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga:
Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavlja naročnik, ki je fizična oseba. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora naročnik z nedvoumno izjavo (svetujemo pisno) obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori z obvestilom oziroma izjavo, ki jo pošlje po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove oziroma ponudnika ustno obvesti (v tem primeru je dokazno breme na naročniku), s pripisom Uveljavljanje odstopa od pogodbe:
Elektronski naslov: info@proteini.si
Naslov: PROTEINI.SI, Ulica heroja Verdnika 22, 4270 Jesenice, Slovenija
Naročnik lahko za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe uporabi vzorčni obrazec. Kliknite tukaj: Obrazec za odstop od pogodbe
Naročnik lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov, garancij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba:
Elektronski naslov: info@proteini.si
Naslov: PROTEINI.SI, Ulica heroja Verdnika 22, 4270 Jesenice, Slovenija
Ponudnik omogoča naročnikom ocenjevanje naročenih izdelkov na spletni strani. Po poteku štirinajstih dni od opravljenega nakupa, prodajalec omogoča kupcu, da oceni izključno s strani kupca naročene izdelke, ki niso predmet vračila z odstopom od pogodbe. Prodajalec pošlje sporočilo kupcu po elektronski pošti, ki vsebuje zahvalo za nakup in povezavo, preko katere lahko oceni kupljene izdelke. S klikom na povezavo se kupcu odpre seznam kupljenih izdelkov. Pri vsakem posebej lahko poda oceno od 1 do 5, pri čemer ocena 1 pomeni, da z izdelkom v celoti ni zadovoljen in ocena 5, da je z izdelkom v celoti zadovoljen. V primerih, da kupec poda oceni 1 ali 2, prejme dodatno sporočilo po elektronski pošti, kjer je zaprošen, da obrazloži svojo odločitev glede ocene 1 ali 2. Prodajalec dodatno povratno informacijo kupca upošteva, v kolikor je mnenje smiselno, razumljivo in spoštljivo. V primerih, ko je mnenje nesmiselno, nerazumljivo in žaljivo, zlasti pa, ko prodajalec presodi, da gre za namerno zniževanje skupne ocene določenega izdelka z namenom škodovanja ugledu in poslovanju prodajalca, prodajalec tako podane ocene ne upošteva. Kupec za vsako oceno posameznega izdelka prejme dodatnih 50 točk zvestobe, razen v primerih, ko prodajalec ocene ne upošteva iz zgoraj navedenih razlogov. Kupec lahko samo enkrat oceni isti izdelek. Točke zvestobe prejmejo registrirani uporabniki. Možnost registracije tukaj: Registracija. Vrednost ene točke je 1 cent. Točke zvestobe kupec lahko koristi ob naslednjem nakupu. Podrobneje o točkah zvestobe: Točke zvestobe.
Naročnik je seznanjen, da so vsi izdelki opremljeni z navodili za vzdrževanje oziroma za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno. Naročnik je dolžan skrbno prebrati navodila za vzdrževanje izdelkov oziroma uporabo. V kolikor ima naročnik težave z razumevanjem navodil za vzdrževanje oziroma uporabo, je prodajalec naročniku na voljo za dodatna pojasnila z namenom, da se prepreči škoda, ki bi lahko nastala zaradi napačnega vzdrževanja ali uporabe.
Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko ponudnik in naročnik dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Ponudnik je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo naročniku, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja in zakonodaja.
Ponudnik lahko ponudi posebne prodajne pogoje za: določeno blago, določeno digitalno vsebino, določene storitve, določene skupine naročnikov (nediskriminatorno) in določene načine plačila.
Pravila se nanašajo na vse nagradne igre, ki jih organizira podjetje PROTEINI d.o.o., Ulica heroja Verdnika 22, 4270 Jesenice (organizator) na spletni strani proteini.si ali drugače. Organizator lahko ta pravila dopolni oziroma drugače uredi (posebna pravila nagradne igre), če sodelujoče v nagradni igri o tem predhodno in nedvoumno obvesti neposredno na kuponu oziramo obrazcu za nagradno igro na spletni strani www.proteini.si. Šteje se, da poleg teh pravil veljajo tudi dodatna pravila, ki so sodelujočemu znana vnaprej in se s potrditvijo za sodelovanje v nagradni igri z njimi strinja.
V nagradnih igrah organizatorja lahko sodelujejo fizične osebe, starejše od 16 let in fizične osebe, mlajše od 16 let, ob predhodni privolitvi zakonitega skrbnika v obdelavo osebnih podatkov.
V nagradnih igrah lahko sodelujejo osebe, če:
Sodelujoči, ki izpolnjuje pogoje za sodelovanje v nagradni igri, mora izpolniti obrazec za sodelovanje v nagradni igri. Obrazec izpolni v elektronski obliki in s klikom na gumb za potrditev potrdi sodelovanje v nagradni igri.
Sodelujoči lahko v nagradni igri iste vrste sodeluje le enkrat (z izpolnitvijo obrazca).
Sodelujoči se s potrditvijo sodelovanja v nagradni igri strinja s splošnimi in posebnimi pravili nagradne igre, z javno objavo imena in prve črke priimka na seznamu nagrajencev ter s prijavo na obveščanje o poteku nagradne igre z uporabo elektronskega naslova, ki ga je podal ob prijavi v nagradno igro.
Organizator s sklepom imenuje tričlansko komisijo, ki:
Odločitve komisije so dokončne.
Žrebanje poteka na dan, ki je določen za posamezno nagradno igro in je razviden iz objavljene nagradne igre oziroma obrazca. Žrebanje lahko poteka v poslovnih prostorih organizatorja ali v poslovnih prostorih podjetja, ki prispeva nagrado. Žrebanje poteka med vsemi prispelimi obrazci do dne, ki je določen na obrazcu za posamezno nagradno igro. Žrebanje nagrad je sistemsko, kar pomeni, da so nagrajenci izžrebani z naključnim algoritmom. Izžreba se toliko sodelujočih (izžrebanci), kolikor je predvidenih nagrad za posamezno nagradno igro.
V vsakem primeru je sodelujoči upravičen zgolj do ene nagrade v posamezni nagradni igri.
Organizator najkasneje v roku desetih delovnih dni po žrebanju objavi izžrebance na svoji spletni strani www.proteini.si in/ali na svojih socialnih omrežjih. V primerih, ko izžrebanci v določenem roku ne podajo zahteve za prevzem nagrade, se žrebanje ponovi, rok za objavo izžrebancev pa se podaljša.
Organizator najkasneje v roku dveh delovnih dni po žrebanju izžrebance obvesti o prejetju nagrade preko elektronskega naslova, ki ga je podal ob prijavi v nagradno igro.
Izžrebanec mora zahtevo za prevzem nagrade organizatorju podati pisno po elektronski ali navadni pošti oziroma preko sms sporočila, najkasneje v roku osmih delovnih dni od prejema informacije, da je bil izžreban.
V tem sporočilu izžrebanec sporoči podatke, ki so potrebni za izročitev nagrade (npr. davčno številko, osebni naslov), kakor je določeno v sporočilu organizatorja. Če izžrebanec ne sporoči potrebnih podatkov ali sporoči netočne ali lažne podatke, ni upravičen do nagrade.
Izžrebanci bodo obveščeni o načinih prevzema nagrade, ki so lahko:
Nagrade ni mogoče vnovčiti pri organizatorju za drugi izdelek ali zamenjati za drugo nagrado ali denarno nadomestilo.
Organizator ima pravico zahtevati, da nagrajenec pred prevzemom nagrade izkaže svojo istovetnost z veljavnim dokumentom.
Izžrebanec krije vse stroške, ki so povezane s prevzemom nagrade (potni stroški, poštni stroški, letališke takse ipd.).
Akontacijo dohodnine za nagrade plača organizator nagradne igre oz. pokrovitelj nagrade, če se razlikuje od organizatorja. Izžrebanec je zavezanec za dohodnino in je organizatorju dolžan pisno predložiti natančne osebne podatke (ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, telefonsko številko, elektronski naslov, EMŠO ter davčno številko) in sicer najkasneje v roku 14. dni od prejema obvestila o prejeti nagradi (ali v drugem roku, ki je naveden v obvestilu). Organizator predložene podatke posreduje pokrovitelju nagrad, v kolikor organizator nagradne igre ni izplačnik nagrad.
Predložitev navedenih podatkov je pogoj za prevzem vsake nagrade, katere vrednost presega 42,00 EUR z DDV. Prav tako se nagrajenci strinjajo in so seznanjeni s tem, da se lahko s prejemom nagrade uvrstijo v višji dohodninski razred. V tem primeru nosijo vso finančno odgovornost in posledice sami.
V primeru, da nagrade prispeva drugo podjetje, ki ni organizator, organizator ne prevzema odgovornosti v primeru neizpolnitve obveznosti do izročitve nagrade izžrebancu, v kolikor s strani takega podjetja pride do nezmožnosti izpolnitve svoje obveznosti zaradi razlogov, na katere ne podjetje in ne organizator nista imela vpliva oziroma zaradi razlogov, ki so bili organizatorju neznani ali niso obstajali pred organizacijo nagradne igre (še zlasti to velja za primere stečaja ali plačilne nezmožnosti takega podjetja).
V takem primeru organizator izžrebancem ponudi drugačne nagrade, ki jih ima organizator na voljo. Izžrebanci ne morejo od organizatorja zahtevati nakupa enakih ali podobnih izdelkov (ki so predmet nagrade), prav tako ne morejo zahtevati denarnega nadomestila.
Organizator ne podeli nagrade, če izžrebanec:
V kolikor se pred žrebanjem izkaže, da določena oseba skuša doseči ali doseže sodelovanje v nagradni igri ali podelitev nagrade s kršitvijo teh pravil ali zakonodaje, ji organizator prepreči sodelovanje v nagradni igri.
V kolikor se kršitve izkažejo po izvedenem žrebanju, organizator kršitelju ni dolžan podeliti nagrade.
V kolikor je nagrada že podeljena, pa se izkaže, da je izžrebanec prišel do nagrade s kršitvijo teh pravil, sme organizator zahtevati takojšnjo vrnitev nagrade oziroma njeno denarno protivrednost ter povrnitev nastale škode.
Sodelujoči z označitvijo ustreznega polja na kuponu in/ali obrazcu za sodelovanje v nagradni igri poda izrecno osebno privolitev, da organizator kot upravljavec osebnih podatkov, zbira in obdeluje osebne podatke za namen izvedbe določene nagradne igre in obveščanja o nagradi.
Vrste osebnih podatkov, ki jih obdeluje organizator, so razvidne iz vsakokratnega kupona in/ali obrazca za posamezno nagradno igro, še zlasti pa lahko obdeluje sledeče za namene, kot je opisano:
Sodelujoči je seznanjen in se strinja, da so njegovi osebni podatki (ime in prva črka priimka) javno objavljeni, v primeru da je izžreban.
Sodelujoči je seznanjen in se s prijavo na nagradno igro strinja, da bo od organizatorja prejemal tudi še po izvedeni nagradni igri informacije o dodatnih nagradnih igrah, ugodnostih, akcijah in popustih ter da lahko to izrecno privolitev kadarkoli prekliče.
Sodelujoči je seznanjen, da njegove osebne podatke lahko obdelujejo tudi pogodbeni obdelovalci organizatorja, ki so zavezani k enakemu varstvu osebnih podatkov kot organizator.
Sodelujoči je seznanjen, da organizator osebne podatke obdeluje v skladu s slovensko in evropsko zakonodajo, zlasti v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Sodelujoči je seznanjen, da v primeru sodelovanja v nagradni igri, organizator hrani njegov elektronski naslov, dokler sodelujoči ne posreduje svoje zahteve o preklicu soglasja za obdelavo osebnih podatkov organizatorju.
Sodelujoči je seznanjen, da lahko uveljavlja pravice, ki mu jih daje zakonodaja s področja varstva osebnih podatkov na elektronski naslov: gdpr@proteini.si, še zlasti:
Organizator podjetje PROTEINI.SI d.o.o. ima varstvo osebnih podatkov podrobno opisano v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani www.proteini.si
Sodelujoči lahko odstopi od sodelovanja v nagradni igri v katerikoli fazi nagradne igre, tako da svojo zahtevo o preklicu soglasja za obdelavo osebnih podatkov ter odstop od sodelovanja v nagradni igri posreduje organizatorju na e-naslov: info@proteini.si. Preklic podanega odstopa od nagradne igre ni mogoče.
Organizator ne odgovarja za izvedbo nagradne igre, podelitev nagrad in škodo:
V primeru bistveno spremenjenih okoliščin tehnične ali komercialne narave, organizator pravila nagradne igre pravično spremeni, o tem obvesti vse sodelujoče in po obvestilu izvede oziroma dokonča nagradno igro na osnovi novih pravil.
1. Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike preko spletnega mesta ponudnika ter v primeru sklepanja pogodb ali potrjevanja naročil preko elektronske pošte ali drugih primerljivih komunikacijskih kanalov ponudnika (pogodbe sklenjene na daljavo). V primeru dogovorov z uporabo telefona, ponudnik pridobi pisno potrditev naročila s strani naročnika preko elektronske pošte ali drugih primerljivih komunikacijskih kanalov ponudnika (pisna potrditev) in šele v tem primeru velja pogodbeno razmerje (nakup ali naročilo) za sklenjeno. Pri izmenjavi sporočil z naročnikom, ponudnik le-tega obvesti in mu v dostopni obliki posreduje te pogoje poslovanja, s katerimi se naročnik seznani in pisno strinja preden se naročilo šteje za potrjeno.
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko tega spletnega mesta in/ali z uporabo elektronske pošte oziroma primerljivih komunikacijskih kanalov.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila. V kolikor ni sklenjena posebna pisna pogodba, se potrjeno naročilo in veljavni pogoji poslovanja štejejo za dogovorjeno pogodbeno razmerje.
4. Naročnik potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka ali storitve v spletni košarici ali preko elektronske pošte oziroma drugih primerljivih komunikacijskih kanalov.
Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike in za vsa naročila, ne glede na državo dostopa naročnika.
1. Ponudnik pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Ponudnik si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja ne glede na spremembe zakonodaje.
3. Ponudnik svoje naročnike obvešča o pomembnih spremembah, ki lahko vplivajo na njihove pravice in obveznost, pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Ponudnik zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu naročniku dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ponudnika.
Ponudnik in naročnik se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko naročnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov.
Naročnik lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletišča: Reševanje potrošniških sporov
Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport: Nacionalna kontaktna točka
Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu ponudnika.
Pravni pogoji veljajo od: 19.08.2024 08:38
Za vas smo na voljo od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro