POUČNI KOTIČEK

5 največjih napak pri hujšanju

5-najvecjih-napak-pri-hujsanju
Ogromno ljudi se loteva hujšanja, in to na razno razne načine. Nekateri gredo pri tem v skrajnosti, ki znajo včasih biti celo nevarne. Napak, ki jih ljudje delajo ko se želijo znebiti odvečnih kilogramov, je veliko, mi pa se bomo osredotočili na 5 NAJVEČJIH.

 1. ŠTETJE KALORIJ

 

'Če želite shujšati, morate šteti kalorije in uživati živila z nizko vsebnostjo maščob.' POZABITE NA TO! Niso vse kalorije enake. Telo namreč kalorije različnih izvorov tudi različno presnavlja. Če iz prehrane odstranimo ogljikove hidrate in jih nadomestimo z zdravimi maščobami, lahko zaužijemo celo več kalorij, pa bomo kljub temu hujšali.

Torej :

- izogibajte se sladkorju, predelanim ogljikovim hidratom in ogljikovim hidratom nasploh,

- poudarek naj bo na živilih, bogatih z zdravimi maščobami,

- ko jeste, se najejte do sitega.

 

2. IZOGIBANJE MAŠČOBAM

 

'Maščoba redi.' POZABITE NA TO! Uživanje maščob ne redi. Tudi nasičene maščobe, kot so maslo, kokosovo olje, živalske maščobe ne redijo. Seveda, dokler jim ne dodamo ogljikovih hidratov. Izjema so rastlinska olja in margarina. Ogljikovi hidrati so tisti, ki redijo!

Torej:

- izogibajte se ogljikovim hidratom,

- ne bojte se maščob, pojejte čim več celih jajc, mastnih rib, mastnih kosov mesa, avokada…

 
3. Z VADBO LAHKO POKURIM ODVEČNE KALORIJE
 
No, to je ŠE EN NASVET, KI NE DRŽI. Z vadbo se enostavno ne da popraviti slabih prehranjevalnih navad. Seveda je vadba pomembna za naše telo in zdravje, vendar če bi jo primerjali s prehrano, ima slednja bistveno večji vpliv na oblikovanje telesa.
Torej:
- kombinirajte oboje, vadbo in ustrezno prehrano, nikakor ne izbirajte med enim ali drugim,
- bodite telesno aktivni vsaj dva do trikrat tedensko.


4. IZ PREHRANE BOM ODSTRANIL SLADKOR (NE PA TUDI OSTALE OGLJIKOVE HIDRATE)
 
Sladkor je povezan s številnimi zdravstvenimi težavami. Odstraniti sladkor je že velik korak, vendar za uspešno odpravo maščobe to enostavno ne bo dovolj. Tudi vsi ostali ogljikovi hidrati se namreč po zaužitju razgradijo na osnovne molekule sladkorja. Dvigne se nivo sladkorja v krvi, zaradi česar se izloča inzulin, ki del sladkorja shrani v obliki glikogena, preostanek pa v obliki odvečne telesne maščobe.
Torej:
- iz prehrane odstranite sladkor,
- preostale ogljikove hidrate zmanjšajte na minimum oziroma ti naj bodo v obliki zelenjave.
 

5. GREŠNI DNEVI
 
Ali se lahko med dieto pregrešite? Lahko.  
Ampak, je to v redu za izgubo kilogramov? Nikakor ne! In tudi za vaše zdravje ne.
Cilj spremembe načina prehranjevanja je tudi, da to postane vaša normalna, vsakodnevna prehrana. In vsakič ko se pregrešite in zaužijete hrano z veliko sladkorja in ogljikovih hidratov, se oddaljite od tega cilja. Poleg tega bo telo vedno znova na to odreagiralo s ponovno željo po takšni nezdravi prehrani.



Piše: Denis Muić - LCHF od A do Ž

Kategorija: POUČNI KOTIČEK

Objavljeno: 09.01.2017 09:07

Potrebujete pomoč

Za vas smo na voljo od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro

Prijava na E-novice
Bodite obveščeni o aktualnih akcijah in novostih
Spletna stran uporablja piškotke
Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov ne vključujejo osebnih podatkov. (preberi več)
nastavitve
   Prosimo, počakajte.