POUČNI KOTIČEK

Hujšanje in prehranska dopolnila

hujsanje-in-prehranska-dopolnila
Proizvajalci obljubljajo čudeže! Pa res deluje? Katere so tiste substance, ki dejansko imajo učinek na izgubo odvečnih kilogramov?

Ker pa to marsikomu povzroča težave, iščemo hitrejšo in lažjo pot v raznih dodatkih, ki bi naj pospešili oziroma olajšali odpravo odvečne telesne maščobe. Imenujemo jih FAT BURNERJI ali prevedeno 'topilci maščobe'. Navadno gre za kombinacijo več sestavin v različnih odmerkih. Veliko teh sestavin je neraziskanih in veliko je takšnih, ki na izgubo maščobe sploh ne vplivajo. Nekatere pa dejansko pospešijo presnovo, zavirajo apetit in nam dajejo energijo za intenzivno telesno aktivnost. Med učinkovite sestavine spadajo CLA (konjugirana linolna kislina), kajenski poper, garcinia cambogia, grenka pomaranča, L-Carnitine, kofein, malinovi ketoni, zelena kava, zeleni čaj.
In več kot bo teh sestavin  v nekem preparatu, bolj učinkovit bo.


Nikakor pa ne smemo pozabiti na vitamine in minerale! Ti so osnova za pravilno delovanje organizma. In pravilno delovanje organizma je osnova za uspešno izgubo kilogramov. Vsak, ne samo športniki, bi danes moral svojo prehrano obogatiti s kvalitetnim vitaminsko mineralnim dodatkom. V današnjem času so namreč živila že tako osiromašena, da je le s prehrano praktično nemogoče v celoti zadovoljiti potrebe telesa po vitaminih in mineralih. Dodajte še gram do dva vitamina C dnevno in tako se boste polni energije lahko spopadali z vsakdanjim stresom.


Ustrezna prehrana za izgubo maščobe pomeni občutno zmanjšati količino zaužitih ogljikovih hidratov, kar ima za posledico izločanje vode iz telesa. Posledično se izločajo tudi minerali, posebej problematična pa sta natrij in magnezij. Pomanjkanje lahko vodi do utrujenosti, izčrpanosti, pomanjkanja energije, tudi mišičnih krčev. Da bi to preprečili, v prvi vrsti vnašajte v telo dovolj tekočine, hrano izdatneje solite, poleg tega pa je priporočljivo zaužiti še magnezij v obliki prehranskega dopolnila. Naj omenim, da kar večini ljudi primanjkuje magnezija.

In še eno prehransko dopolnilo je skoraj neizbežno , omega-3 maščobne kisline, ki so nujne za vrsto pomembnih procesov v človeškem telesu. Telo jih ne more tvoriti samo, zato jih moramo vnašati s hrano. Bogat vir omega-3 so predvsem ribe (losos, skuša, sardela), vendar pa malokdo poje dovolj rib, da bi lahko zagotovil zadostno količino teh maščobnih kislin. Zato je omega-3 maščobne kisline priporočljivo dodajati v obliki prehranskega dopolnila in sicer od enega do tri grame pri vsakem obroku.

Če povzamemo, dodatki k prehrani vam lahko precej pomagajo pri izgubi kilogramov, osnova pa je še vedno sprememba prehrane (več najdete v članku "Kako najhitreje odpraviti odvečne kilograme") in telesna aktivnost.



Piše: Denis Muić - LCHF OD A DO Ž

Kategorija: POUČNI KOTIČEK

Objavljeno: 13.12.2016 11:56

Potrebujete pomoč

Za vas smo na voljo od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro

Prijava na E-novice
Bodite obveščeni o aktualnih akcijah in novostih
Spletna stran uporablja piškotke
Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov ne vključujejo osebnih podatkov. (preberi več)
nastavitve
   Prosimo, počakajte.