POUČNI KOTIČEK

Kako najhitreje odpraviti odvečne kilograme?

kako-najhitreje-odpraviti-odvecne-kilograme
Da bi lahko odgovorili na to vprašanje, se moramo najprej vprašati, ZAKAJ SE SPLOH REDIMO?

Redimo se zaradi hormona inzulina, ki se začne izločati, ko se v krvi pojavi sladkor oziroma glukoza. Sladkor pa se v krvi pojavi, ko zaužijemo ogljikove hidrate. Tako navadne ogljikove hidrate, kot je sladkor (tudi sadni), kot tudi kompleksne ogljikove hidrate, kot so krompir, riž, testenine, kruh. Inzulin ima potem nalogo, da ta sladkor odstrani iz krvi. Manjši del sladkorja pošlje v mišice in jetra za gorivo telesu, preostanek pa se pretvori v maščobo in se nalaga na telesu. Tu pa še ni konec škode, ki jo povzročijo ogljikovi hidrati; inzulin namreč sladkor iz krvi odstrani precej hitro in telo misli, da mu primanjkuje hrane – nastopi lakota – če tedaj spet zaužijemo obrok z ogljikovimi hidrati se celotni proces ponovi in tako se ves čas vrtimo v začaranem krogu in se debelimo.


Odgovor na vprašanje iz naslova se nam sedaj ponuja kar sam od sebe – iz prehrane odstranimo ogljikove hidrate oziroma edini vir ogljikovih hidratov naj bo zelenjava in če se le da, zelenjava, ki raste nad zemljo (brokoli, cvetača, špinača, blitva, zelje, zelena solata,  stročji fižol, kumarice, paprika, paradižnik, olive, gobe).
Na drugi strani povečamo vnos kvalitetnih maščob, kamor spadajo nasičene maščobe (maslo, kokosovo olje, mast, jajca) in enkrat nenasičene maščobe (olivno olje, avokado, oreščki).


Maščobe, za razliko od ogljikovih hidratov, ne dvigujejo nivoja sladkorja v krvi, zaradi česar tudi ne vplivajo na izločanje inzulina, ki je glavni krivec za nalaganje maščobe na telesu. Zato ni mogoče, da bi zaužita maščoba povzročala nabiranje maščobe na telesu. Razen seveda, če zraven uživamo ogljikove hidrate. In še eno prednost ima uživanje kakovostnih maščob – od vseh hranil nas najbolje in za dlje časa nasitijo – več ur ne boste čutili lakote.
Bistvo vnosa maščob je, da telo naučimo izkoriščati maščobo za energijo, tako maščobo iz prehrane, kot tudi odvečno telesno maščobo.
Uživanje beljakovin naj bo zmerno, do enega grama na kilogram telesne teže dnevno. Najboljši vir beljakovin so meso, ribe in jajca.

Čez dan zaužijemo čim več tekočine, najbolje vode, dobra izbira sta tudi nesladkan čaj in kava (s kavo ne pretiravajte).
Prehrano dopolnite z vitaminsko mineralnim dodatkom in na pozabite na telesno aktivnost!
 
Po tednu ali dveh, ko se bo telo navadilo na tak način prehranjevanja, se bo maščoba začela dobesedno topiti. In ne samo to! Cel dan boste prekipevali od energije, in še boljše, tak način prehranjevanja ima številne pozitivne učinke na zdravje!



Piše: Denis Muić - LCHF od A do Ž

Kategorija: POUČNI KOTIČEK

Objavljeno: 23.11.2016 14:43

Potrebujete pomoč

Za vas smo na voljo od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro

Prijava na E-novice
Bodite obveščeni o aktualnih akcijah in novostih
back-to-the-gym
   Prosimo, počakajte.