PROTEINI.SI EXPERT TEAM

PROTEINI.SI x 2A SPORTS LAB: Vaje na dopustu

proteini-si-x-2a-sports-lab-vaje-na-dopustu
Ekipa 2A SPORTS LAB se je kot prva pridružila ekipi PROTEINI.SI EXPERT TEAM in jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, ki nudijo celostno strokovno in kvalitetno oskrbo na področju vadbe, fizioterapije ter meritev za različne ciljne skupine.

Anžeta sta nam pripravila sklop vaj, s katerimi boste okrepili mišice celega telesa, tudi če boste ravno na dopustu, saj potrebujete samo vadbeno elastiko in nekaj volje za trening!


1. VAJA - STOPANJE NA KLOP Z ELASTIKO

Elastiko pohodimo ter ovijemo okoli vratu in postavimo stopalo na klop ali stopnico. V tem položaju izvajajmo stopanje na klop, tako da hkrati dvignemo drugo nogo do linije kolka.


2. VAJA - SONOŽNI DVIG BOKOV Z ELASTIKO

Elastiko ovijemo okoli stopal, naredimo črko X ter fiksiramo z dlanmi na boke - naše lopatice pa so v opori na klopi. V tem položaju izvajamo sonožni dvig bokov do linije ramen.


3. VAJA - SKLECE Z ELASTIKO

Elastiko ovijemo okoli dlani in zgornjega dela hrbtenice. Dlani postavimo na klop ali tla ter izvajamo sklece.


4. VAJA - ENOROČNO VESLANJE Z ELASTIKO

Postavimo se v ravnotežni položaj - izkorak, ter izvajamo enoročno veslanje z rotacijo z nasprotno roko.


5. VAJA - ROTACIJA TRUPA

Vajo lahko izvajamo v paru ali pa elastiko vpnemo na drog. Z elastiko, ki je v liniji prsi obrnemo trup v prsnem delu hrbtenice, nato iztegnemo komolce in izvedemo počasno antirotacijo v začetni položaj.


6. VAJA - HOJA BOČNO / X WALK

Elastiko ovijemo okoli kolen ali gležnjev ter izvajamo počasno hojo vstran ob rahlo pokrčenih kolenih.



Kategorija: PROTEINI.SI EXPERT TEAM

Objavljeno: 14.09.2022 11:39

Potrebujete pomoč

Za vas smo na voljo od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro

Prijava na E-novice
Bodite obveščeni o aktualnih akcijah in novostih
back-to-the-gym
   Prosimo, počakajte.