PROTEINI.SI EXPERT TEAM

PROTEINI.SI x 2A SPORTS LAB: Vaje (prav - narobe)

proteini-si-x-2a-sports-lab-vaje-prav-narobe
Ekipa 2A SPORTS LAB se je kot prva pridružila ekipi PROTEINI.SI EXPERT TEAM in jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, ki nudijo celostno strokovno in kvalitetno oskrbo na področju vadbe, fizioterapije ter meritev za različne ciljne skupine.

VAJE - PRAV / NAROBE 

Za začetek sta nam Anžeta iz ekipe 2A SPORTS LAB pripravila video prikaz nekaterih osnovnih vaj, kjer je poudarek na pravilni izvedbi le teh.

Hkrati pa prikazujeta tudi najbolj pogoste napake, ki se pojavljajo ob izvajanju le teh in na katere moramo biti še kako pozorni, da jih čim prej odpravimo.


1. VAJA - POČEP

Pravilna izvedba je odvisna od posameznika - nekaterim bolj ustreza globji počep, nekaterim da so stopala rahlo bolj narazen in obrnjena navzven. Načelom pa se vaja izvaja tako, da kolena rahlo pokrčimo, gibanje pa začnemo v kolčnem sklepu. Teža je razporejena po celotnih stopalih, trup je pokončen, medenica pa v nevtralnem položaju. Kolena pri izvedbi vaje sledijo liniji z zunanjim delom stopala.


2. VAJA - MRTVI DVIG

Gibanje začnemo z rahlim upogibom kolen, kateremu sledi spust trupa v predklon brez odlaganja uteži na tla. Pri izvedbi vaje upogibamo kolke in potisnemo boke nazaj. Stopala so v širini ramen ter kolena v širini stopal, medtem ko je teža razporejena po celem stopalu. Pogled je naravnost, gibanje bremena pa je ob telesu. Ves čas izvedbe gibanja moramo paziti na dobro aktivirane trebušne mišice, da na pride do rotacije medenice.


3. VAJA - IZPADNI KORAK NAZAJ

Izpadni korak izvajamo tako, da naredimo kontroliran korak nazaj ter preusmerimo gibanje navzdol, pri čemer pazimo, da je teža telesa na prednjem stopalu, stopalo obrnjeno naravnost, koleno pa v liniji stopala. Trup pri izvedbi vaje je pokončen, pogled pa je usmerjen naprej.


4. VAJA - POTISK KOMOLCEV IZPRED PRSI

Širina prijema pri potisku droga izpred prsi je sicer odvisna od posameznika, vendar velja pravilo, da je kot v komolcih 90 stopinj, komolci so usmerjeni rahlo pod linijo ramen, drog pa spuščamo do prsnice. Variacij izvedbe vaje je veliko, vendar se lahko nekatere napake zgodijo pri vsaki variaciji.



Kategorija: PROTEINI.SI EXPERT TEAM

Objavljeno: 14.09.2022 09:45

Potrebujete pomoč

Za vas smo na voljo od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro

Prijava na E-novice
Bodite obveščeni o aktualnih akcijah in novostih
Spletna stran uporablja piškotke
Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov ne vključujejo osebnih podatkov. (preberi več)
nastavitve
   Prosimo, počakajte.