Proteini.si
Proteini.si Sprint Podcast

5 stvari o hidraciji, ki bi jih moral vedeti vsak športnik. Pa jih ne!

5-stvari-o-hidraciji-ki-bi-jih-moral-vedeti-vsak-sportnik-pa-jih-ne
Hidracija pri vzdržljivostnih športnikih: Več kot samo pitje vode


Hidracija je ključnega pomena za vzdržljivostne športnike, saj vpliva na številne fiziološke funkcije, vključno z mišično kontrakcijo, prevodnostjo živcev in uravnavanjem telesne temperature. Kot je bilo ugotovljeno v različnih raziskavah, lahko celo majhna stopnja dehidracije povzroči stres na kardiovaskularni sistem in negativno vpliva na športno uspešnost. Zato je razumevanje pravilnih strategij hidracije ključno za optimizacijo uspešnosti in zdravja športnikov.

Če ciljate na zmago na Ljubljanskem maratonu, Maratonu Franja, Istri 300, ali pa želite zgolj kolesariti, teči za zabavo, odigrati nekaj setov tenisa s kolegi, rekreativno tekmo košarke s sodelavci, ali pa priti na sosednji hrib, je ključno, da telo stalno ohlajate in mu vračate sestavine, ki jih pri naporu zgublja skozi znoj. O tem kaj se s telesom zgodi, ko dehidrira; kdaj voda ni več dovolj za hidracijo, kaj mora in česa ne sme vsebovati dober isotonic ter o tem ali je pivo po naporu res primerna hidracija, kot meni Luka Dončić, smo se pogovarjali z doktorjem medicine in zdravniku slovenske kolesarske reprezentace Dr Krištofom Knapom in bivšim slovenskim profesionalnim kolesarjem Janijem Brajkovičem.

Več o pravilni hidraciji pri vzdržljivostnih športih si lahko prebereš tudi v Proteini.si poučnem kotičku.


Kategorija: Proteini.si Sprint Podcast

Objavljeno: 16.10.2023 17:51

Potrebujete pomoč

Za vas smo na voljo od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro

Prijava na E-novice
Bodite obveščeni o aktualnih akcijah in novostih
Politika piškotkov
Spletna trgovina Proteini.si uporablja piškotke, da vam lahko s pravilnim delovanjem zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatke o piškotkih lahko kadarkoli odstranite - shranjeni so v vašem brskalniku. Več o piškotkih...
Proteini.si   Prosimo, počakajte.