Treningi

5 odličnih vaj s Kettlebellom

5-odlicnih-vaj-s-kettlebellom-2
1 pripomoček - IZJEMEN TRENING 
 
Najboljši večnamenski trening pripomoček Kattlebell!
 
  • 1. Vaja: Hoja na stap v preži, z dvigom telesa na vrhu 5 x 10 - 15 ponovitev
  • 2. Vaja: Stranski izpadni korak - prenos teže telesa in bremena iz ene na drugo 4 x 40s - 50s
  • 3. Vaja: Počep, z dvigom kattlebella nad glavo pri spustu. 4 x 12 - 15 ponovutev
  • 4. Vaja: Pobiranje iz kolen v stoječ položaj z eno iztegnjeno roko - izmenično. (Vzravnan zg. del telesa)
  • 5. Vaja: Swing s poskokom na klop (za telesno dobro pripravljene) 3 x 7 - 10 ponovitev
1 pripomoček - IZJEMEN TRENING 
 
Najboljši večnamenski trening pripomoček Kattlebell!
 
  • 1. Vaja: Hoja na stap v preži, z dvigom telesa na vrhu 5 x 10 - 15 ponovitev
  • 2. Vaja: Stranski izpadni korak - prenos teže telesa in bremena iz ene na drugo 4 x 40s - 50s
  • 3. Vaja: Počep, z dvigom kattlebella nad glavo pri spustu. 4 x 12 - 15 ponovutev
  • 4. Vaja: Pobiranje iz kolen v stoječ položaj z eno iztegnjeno roko - izmenično. (Vzravnan zg. del telesa)
  • 5. Vaja: Swing s poskokom na klop (za telesno dobro pripravljene) 3 x 7 - 10 ponovitev

Kategorija: Treningi

Objavljeno: 26.09.2018 12:59

Potrebujete pomoč

Za vas smo na voljo od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro

Prijava na E-novice
Bodite obveščeni o aktualnih akcijah in novostih
Spletna stran uporablja piškotke
Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov ne vključujejo osebnih podatkov. (preberi več)
nastavitve
   Prosimo, počakajte.